Click aici pentru a va exprima opinia privind perioada in care copilul dvs. a stat internat in spital.
Evaluarea chestionarului de feedback:
2024
2023
2022
2021
2020
2019
< 2018
In conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii „Grigore Alexandrescu” activitatea Consiliului Etic din data de 2015-2017 a fost urmatoarea: In anul 2015 au fost 7 reclamatii, in anul 2016 au fost 11 reclamatii. Acestea au fost analizate si solutionate. In cadrul sedintelor Consiliului Etic s-a prezentat si rezultatul Chestionarelor de feed-back al pacientilor precum si propunerile privind realizarea unui plan de imbunatatire a activitatii Consiliului Etic.
Tinand cont de prevederile OMS nr. 1502/2016 pentru aprobarea comonentei si a atributiilor consiliului de etica ce functioneaza in cadrul spitalelor in data de 10.04.2017 s-a constituit Consiliul Etic in urma alegerilor din 28.03.2017
Raport de activitate Consiliul Etic in perioada aprilie 2017-martie 2020
In aceasta perioada au fost analizate 43 de sesizari, astfel:
Obiectul sesizarilor a fost impartit in urmatoarele grupe:
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 8 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 au fost 2 cazuri
01.05.2019-01.03.2020 au fost 2 cazuri
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 8 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 au fost 14 cazuri
01.05.2019-01.03.2020 au fost 6 cazuri
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 2 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 a fost 1 caz
Aspecte ale activitatii medicale sesizate legate de realitate dar fara legatura cu indeplinirea actului medical (ex : timpul de asteptare la UPU, numarul de paturi in saloane, conditii de masa ale insotitorilor.)
In 41 cazuri NU au fost identificate incalcari ale eticii, deontologiei sau bunelor practici medicale, in 2 cazuri sesizate posibile abateri ale comportamentului etic, moral solicitindu-se analizarea spetelor si de alte foruri ale spitalului (ambele vizeaza relatii intre personalul medical)
Au fost efectuate 5 analize semestriale ale implementarii feed-back-ului pacientului. Marea majoritate a chestionarelor anonime din intreg spitalul au avut feedback pozitiv cu privire la intreaga activitate.
Consiliul Etic a facut propuneri pentru analiza si avizare a regulamentului de ordine interioara referitoare la limitarea utilizarii telefonului mobil la cel de serviciu in timpul activitatilor medicale.
Consiliul Etic a identificat urmatoarele vulnerabilitati:
2022
2021
2020
2019
< 2018
In conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii „Grigore Alexandrescu” activitatea Consiliului Etic din data de 2015-2017 a fost urmatoarea: In anul 2015 au fost 7 reclamatii, in anul 2016 au fost 11 reclamatii. Acestea au fost analizate si solutionate. In cadrul sedintelor Consiliului Etic s-a prezentat si rezultatul Chestionarelor de feed-back al pacientilor precum si propunerile privind realizarea unui plan de imbunatatire a activitatii Consiliului Etic.
Tinand cont de prevederile OMS nr. 1502/2016 pentru aprobarea comonentei si a atributiilor consiliului de etica ce functioneaza in cadrul spitalelor in data de 10.04.2017 s-a constituit Consiliul Etic in urma alegerilor din 28.03.2017
Raport de activitate Consiliul Etic in perioada aprilie 2017-martie 2020
In aceasta perioada au fost analizate 43 de sesizari, astfel:
Obiectul sesizarilor a fost impartit in urmatoarele grupe:
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 8 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 au fost 2 cazuri
01.05.2019-01.03.2020 au fost 2 cazuri
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 8 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 au fost 14 cazuri
01.05.2019-01.03.2020 au fost 6 cazuri
01.05.2017- 30.04 2018 au fost 2 cazuri
01.05.2018- 30.04.2019 a fost 1 caz
Aspecte ale activitatii medicale sesizate legate de realitate dar fara legatura cu indeplinirea actului medical (ex : timpul de asteptare la UPU, numarul de paturi in saloane, conditii de masa ale insotitorilor.)
In 41 cazuri NU au fost identificate incalcari ale eticii, deontologiei sau bunelor practici medicale, in 2 cazuri sesizate posibile abateri ale comportamentului etic, moral solicitindu-se analizarea spetelor si de alte foruri ale spitalului (ambele vizeaza relatii intre personalul medical)
Au fost efectuate 5 analize semestriale ale implementarii feed-back-ului pacientului. Marea majoritate a chestionarelor anonime din intreg spitalul au avut feedback pozitiv cu privire la intreaga activitate.
Consiliul Etic a facut propuneri pentru analiza si avizare a regulamentului de ordine interioara referitoare la limitarea utilizarii telefonului mobil la cel de serviciu in timpul activitatilor medicale.
Consiliul Etic a identificat urmatoarele vulnerabilitati: